Nieustannie pracujemy nad nowymi rozwiązaniami, które pozwalają nam aspirować do osiągania wyżej postawionych celów – dlatego też jesteśmy wymagający w stosunku do nas samych.
Jako profesjonalna firma specjalizująca się w zarządzaniu usługami IT, wszystkie rozwiązania dostosowujemy bezpośrednio do aktualnych potrzeb naszych klientów.
Oferujemy przejrzysty model świadczenia usług, dzięki któremu mogą Państwo zachować pełną kontrolę nad procesami prognozowania, planowania, zarządzania jakością, zarządzania wydajnością oraz pomagający w przeprowadzeniu dogłębnej analizy kosztów.
Nasi wykwalifikowani specjaliści pomagają bezpiecznie zarządzać transformacją i zmianą z bieżącego środowiska IT na docelowe środowisko tzw. usług zarządzanych. Potrafimy zapewnić, iż bez względu na zakres zmian przebiegną one bez najmniejszych zakłóceń.
Jesteśmy w stanie zrealizować usługi najwyższej jakości poprzez zagwarantowanie odpowiedniego poziomu ich świadczenia (Service Level Agreements), szeroki asortyment narzędzi do monitoringu on-line, zastosowanie kluczowych wskaźników efektywności (KPI’s) oraz nasz system raportowania (Reporting & Business Intelligence).
Dbamy o to, aby nasz wykwalifikowany personel posiadał odpowiednie certyfikaty branżowe (CCIE, MCSE, HP ASE, PMP, 6 Sigma itp.).
NASZE USŁUGI
Wierzymy, że poprzez innowacje technologiczne możemy pomóc firmom w uzyskaniu przewagi konkurencyjnej. Naszym klientom oferujemy zawsze unikalne rozwiązania w zależności od ich potrzeb i wymagań. Praca jest naszą pasją, poza tym lubimy wyzwania – dlatego cenimy projekty, które są rzadkie oraz trudne w realizacji.
Zarządzanie transformacjami i zmianą w ramach ITSM
Dowiedz się więcej
Rozwiązania biometryczne (biometryka głosowa)
Dowiedz się więcej
Outsourcing usług IT i usługi zarządzane
Zarządzanie aktywami IT, infrastrukturą sieciową, centrum danych, zarządzaniem projektami lub biurem projektowym (PMO), zakupami i zamówieniami, łańcuchem zaopatrzenia wraz z logistyką – to tylko niektóre z obszarów, które potrafimy przejąć, usprawnić, a tym samym odciążyć Waszą firmę.
Dowiedz się więcej
MOSY – inteligentne systemy dla bezpieczeństwa publicznego
Dowiedz się więcej
DLACZEGO SOITRON?
Nasza firma specjalizuje się w rozwiązaniach opartych na strategii outsourcingu w ramach tzw. modelu near-shore, czyli opartych na personelu z Europy Środkowo-Wschodniej.
Dzięki temu potrafimy zapewnić niskie koszty przy jednoczesnym zachowaniu jakości na najwyższym poziomie oraz lepsze dopasowanie kulturowe do Twoich potrzeb (np. wsparcie w różnych językach albo pełne pokrycie niezależnie od stref czasowych lub geograficznych) przy jednoczesnym zachowaniu ciągłości działania.
BOGATE DOŚWIADCZENIE
Od ponad dwóch dekad zarządzamy projektami IT naszych klientów na całym świecie.
LOKALIZACJE
Posiadamy centra wsparcia i usług w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej (m.in. w Polsce, Słowacji, Czechach, Rumunii, Bułgarii, Turcji) oraz w krajach Europy Zachodniej (np. w Anglii).
WYSOKI POZIOM ELASTYCZNOŚCI
Posiadamy zdolność dostosowania naszych usług do popytu wewnętrznego – zarówno jeśli chodzi o zwiększenie, jak również zmniejszenie skali działalności. Naszą strukturę cenową jesteśmy w stanie dopasować do Twojego budżetu i zaplanowanych wydatków.
W PEŁNI OTWARCI NA NOWE RYNKI
Współpracujemy z naszymi klientami i aby sprostać ich wymaganiom jesteśmy gotowi inwestować oraz prowadzić działalność również w miejscach, gdzie nie posiadamy jeszcze placówek.
WIELOJĘZYCZNE WSPARCIE – 24 GODZ./DOBĘ
Pracując w różnych strefach czasowych, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, jesteśmy w stanie zapewnić godziny urzędowe od 8:00 do 17:00 na całym świecie, ciągłe dyżury telefoniczne lub wsparcie w różnych światowych językach.
REASUMUJĄC
Jesteśmy nowoczesną firmą, która w swojej działalności zawsze bierze pod uwagę cele naszych klientów.
Posiadamy odpowiednie zdolności technologiczne oraz doświadczenie. Współpracujemy z uznanymi markami, a nasze wysokiej jakości centra usług są przykładem dla branży IT i outsourcingu.