CZYM SIĘ ZAJMUJEMY

Naszym klientom pomagamy przezwyciężać problemy w związku z ciągle rosnącymi wyzwaniami dla biznesu oraz wymaganiami, które stwarza zarządzanie operacjami.

Nieustannie pracujemy nad nowymi rozwiązaniami, które pozwalają nam aspirować do osiągania wyżej postawionych celów – dlatego też jesteśmy wymagający w stosunku do nas samych.

Jako profesjonalna firma specjalizująca się w zarządzaniu usługami IT, wszystkie rozwiązania dostosowujemy bezpośrednio do aktualnych potrzeb naszych klientów.

Oferujemy przejrzysty model świadczenia usług, dzięki któremu mogą Państwo zachować pełną kontrolę nad procesami prognozowania, planowania,  zarządzania jakością, zarządzania wydajnością oraz pomagający w przeprowadzeniu dogłębnej analizy kosztów.

Nasi wykwalifikowani specjaliści pomagają bezpiecznie zarządzać transformacją i zmianą z bieżącego środowiska IT na docelowe środowisko tzw. usług zarządzanych. Potrafimy zapewnić, iż bez względu na zakres zmian przebiegną one bez najmniejszych zakłóceń.

Jesteśmy w stanie zrealizować usługi najwyższej jakości poprzez zagwarantowanie odpowiedniego poziomu ich świadczenia (Service Level Agreements), szeroki asortyment narzędzi do monitoringu on-line, zastosowanie kluczowych wskaźników efektywności (KPI’s) oraz nasz system raportowania (Reporting & Business Intelligence).

Dbamy o to, aby nasz wykwalifikowany personel posiadał odpowiednie certyfikaty branżowe (CCIE, MCSE, HP ASE, PMP, 6 Sigma itp.).

NASZE USŁUGI

Wierzymy, że poprzez innowacje technologiczne możemy pomóc firmom w uzyskaniu przewagi konkurencyjnej. Naszym klientom oferujemy zawsze unikalne rozwiązania w zależności od ich potrzeb i wymagań. Praca jest naszą pasją, poza tym lubimy wyzwania – dlatego cenimy projekty, które są rzadkie oraz trudne w realizacji.

DLACZEGO SOITRON?

Nasza firma specjalizuje się w rozwiązaniach opartych na strategii outsourcingu w ramach tzw. modelu near-shore, czyli opartych na personelu z Europy Środkowo-Wschodniej.

Dzięki temu potrafimy zapewnić niskie koszty przy jednoczesnym zachowaniu jakości na najwyższym poziomie oraz lepsze dopasowanie kulturowe do Twoich potrzeb (np. wsparcie w różnych językach albo pełne pokrycie niezależnie od stref czasowych lub geograficznych) przy jednoczesnym zachowaniu ciągłości działania.

BOGATE DOŚWIADCZENIE

Od ponad dwóch dekad zarządzamy projektami IT naszych klientów na całym świecie.

WYSOKI POZIOM ELASTYCZNOŚCI

Posiadamy zdolność dostosowania naszych usług do popytu wewnętrznego – zarówno jeśli chodzi o zwiększenie, jak również zmniejszenie skali działalności. Naszą strukturę cenową jesteśmy w stanie dopasować do Twojego budżetu i zaplanowanych wydatków.

WIELOJĘZYCZNE WSPARCIE – 24 GODZ./DOBĘ

Pracując w różnych strefach czasowych, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, jesteśmy w stanie zapewnić godziny urzędowe od 8:00 do 17:00 na całym świecie, ciągłe dyżury telefoniczne lub wsparcie w różnych światowych językach.

LOKALIZACJE

Posiadamy centra wsparcia i usług w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej (m.in. w Polsce, Słowacji, Czechach, Rumunii, Bułgarii, Turcji) oraz w krajach Europy Zachodniej (np. w Anglii).

W PEŁNI OTWARCI NA NOWE RYNKI

Współpracujemy z naszymi klientami i aby sprostać ich wymaganiom jesteśmy gotowi inwestować oraz prowadzić działalność również w miejscach, gdzie nie posiadamy jeszcze placówek.

REASUMUJĄC

Jesteśmy nowoczesną firmą, która w swojej działalności zawsze bierze pod uwagę cele naszych klientów.
Posiadamy odpowiednie zdolności technologiczne oraz doświadczenie. Współpracujemy z uznanymi markami, a nasze wysokiej jakości centra usług są przykładem dla branży IT i outsourcingu.

Skontaktuj się z nami