BIOMETRIA GŁOSOWA

TATRA BANKA CASE STUDY

Biometria głosu jest szybkim, wygodnym i bezpiecznym sposobem weryfikacji tożsamości osoby dzwoniącej. Uwierzytelnianie odbywa się poprzez porównanie wstępnie nagranej próbki głosu z głosem dzwoniącego. Dzieki temu  dzwoniący nie musi już pamiętać wszystkich swoich haseł identyfikacyjnych. Metoda ta znacznie usprawnia i przyspiesza cały proces uwierzytelniania. Poprawnie zaimplementowana technologia biometrii głosu zapewnia firmom wiele korzyści, między innymi: niższe koszty operacyjne, zwiększone bezpieczeństwo, zwiększenie wydajności procesów oraz więcej zadowolonych klientów.

DLACZEGO BIOMETRIA GŁOSOWA?

85%

klientów nie lubi standardowego uwierzytelniania za pomocą hasła.

74%

klientów nie otrzyma wymaganych lub żądanych informacji, ponieważ w danej chwili nie są oni w stanie potwierdzić swojej tożsamości.

90%

klientów woli biometrię głosową od innych metod uwierzytelniania.

Biometria głosowa jest bezpiecznym sposobem uwierzytelniania Twoich klientów na podstawie naturalnych wzorców głosowych. Technologia ta znacząco podniesie poziom ogólnego zadowolenia klientów i poprawi jakość usług, a jednocześnie zauważalnie skróci czas obsługi przez operatora.

Soitron nie tylko pomoże podnieść poziom bezpieczeństwa w usługach oraz zadowolenia klientów, ale również wypracować spersonalizowany wyróżnik usług oferowanych przez Twoją firmę.

Korzyści

Niższe koszty operacyjne

66%

zaoszczędzonego czasu, jeśli klienci są uwierzytelniani za pomocą biometrii głosowej

Wzmocniona ochrona

80%

osób używa tych samych danych logowania we wszystkich swoich kontach, co znacznie obniża ich bezpieczeństwo.

Większe zadowolenie klientow

93%

klientów przyznało nowemu systemowi 9 na 10 punktów chwalac szybkość, łatwość obsługi i wyższe bezpieczeństwo.

DLACZEGO BIOMETRIA GLOSU OD SOINTRON?

  • Soitron jest pierwszą i jedyną firmą, która wdrożyła biometrię głosową w wymagającym środowisku bankowym na Słowacji.

 

  • Soitron jako jedyny dostawca w regionie oferuje biometrię głosu nie tylko jako rozwiązanie bazowe, ale także jako usługę, dzięki czemu tego typu uwierzytelnianie jest jeszcze bardziej dostępne.

 

  • O jakości usług Soitron świadczy również fakt, że w 2016 r. Soitron ze swoją biometrycznością głosu został nominowany przez magazyn Computing do nagrody “Security Excellence Awards” w kategorii “Zarządzanie tożsamością i dostępem”.

THE USE OF VOICE BIOMETRICS IN YOUR BUSINESS

Sektor finansowy

Korzystanie z biometrii głosowej w instytucjach finansowych jako jednego z dostępnych narzędzi uwierzytelniania dla różnych transakcji znacznie przyspiesza uwierzytelnianie , zwiększa bezpieczeństwo oraz poprawia zadowolenie klientów.

Sklepy internetowe

Zastosowanie biometrii głosu w sklepie internetowym może przyspieszyć i usprawnić cały proces zakupów. Na podstawie udanego uwierzytelnienia klienci mogą potwierdzić swój numer karty płatniczej lub adres dostawy, dzięki czemu zakupy są szybsze i łatwiejsze

Sektor opieki zdrowotnej

Pacjenci często nie chcą aby wyniki ich badań lekarskich lub innych interwencji medycznych były ujawniane nieuprawnionym osobom. Weryfikacja tożsamości pacjenta przez telefon zapewnia, że wrażliwe informacje nie zostaną ujawnione żadnym nieupoważnionym osobom.

Usługi bezpieczeństwa

Usługi bezpieczeństwa są obecnie częścią wielu firm. Weryfikacja tożsamości personelu ochrony wydaje się być kluczowym elementem w zapewnianiu jakości świadczonych usług bezpieczeństwa. Biometria głosu pozwala właścicielom firm ochroniarskich na weryfikację tożsamości oraz przybycia na miejsce pracy ich pracowników. Głos może być także również kluczem do weryfikacji tożsamości uprawnionych osób itp.

Sektor produkcyjny

Biometria głosu może również uprościć prace w firmach produkcyjnych. Można jej użyć  do zresetowania haseł i odciążenia swojego wewnętrznego działu pomocy technicznej, lub aby zweryfikować tożsamość pracownika w dowolnym miejscu, w którym korzystanie z innych danych biometrycznych lub innych metod uwierzytelniania nie jest wygodne.

Firmy leasingowe

Czy musisz uwierzytelniać pracowników zajmujących się rezerwacją w firmach leasingowych? Możesz użyć biometrii głosowej zamiast uwierzytelniania dwuskładnikowego.

Inne usługi

Czy Twoi klienci mają dostęp do różnych płatnych usług? Kiedy ktoś kontaktuje się z twoim działem pomocy technicznej, musisz żmudnie go identyfikować, dowiedzieć się, czy jest on upoważniony do korzystania z twoich usług, itp. Dzięki biometrii głosu możesz łatwo uwierzytelnić dzwoniącego, sprawdzić, czy zapłacił za usługi oraz czy moze  korzystać ze wsparcia a ostatecznie połączyc go z odpowiednią osobą.

Produkty

1.

HASŁO GŁOSOWE

Zaawansowana weryfikacja biometryczna osoby mówiącej potwierdza jej tożsamość w oparciu o jedną lub więcej próbek zebranych podczas interakcji z aplikacjami głosowymi, internetowymi lub mobilnymi.

2.

Free Speech

Unikalny, niezależny od tekstu system weryfikacji osoby mówiącej, który w sposób jednoznaczny uwierzytelnia osoby mówiące podczas zwykłej rozmowy.

CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ?

Czy któryś z powyższych przykładów odpowiada Twojej sytuacji? A może masz jakiś inny pomysł jak korzystać z biometrii głosu? Podnieś magiczną słuchawke i zadzwoń do nas. Chętnie porozmawiamy o biometrii głosu i jej potencjalnym wykorzystaniu w Twojej firmie. Skontaktuj się z nami