ZARZĄDZANE USŁUGI WSPARCIA „SERVICE DESK”

Oferujemy rozwiązania w zakresie wsparcia użytkowników usług informatycznych „ServiceDesk” dla małych i średnich firm, jak również dla dużych przedsiębiorstw.
Managed Service Desk (PDF)

Od ponad 10 lat zapewniamy wielojęzyczny, wykwalifikowany personel działu pomocy technicznej oraz uznane rozwiązania w zakresie monitorowania, zintegrowane z centralnym systemem wsparcia firmy Soitron. To pozwala nam oferować klientom elastyczne modele umów, pasujące do ich wymagań projektowych i budżetów.

Wiemy, że koszty związane z procesami biznesowymi dotyczącymi infrastruktury IT mogą się nawarstwiać i stanowią poważną kwestię. Pozwól nam zrobić przegląd struktury Twoich kosztów ogólnych. Na tej podstawie wybierzemy rozwiązanie, które zoptymalizuje Twoje działania – poprzez outsourcing kadr z najbardziej optymalnych finansowo lokalizacji lub poprzez w pełni zarządzane usługi rozliczane za faktycznie wykonane czynności (Pay per Action/Pay per Use).

W jaki sposób świadczymy usługi

Prowadzimy zdalny monitoring za pomocą Support Central (SC) firmy Soitron – narzędzia opartego na wytycznych ITIL, obejmującego zarządzanie zgłoszeniami i bazami danych zarządzania konfiguracją. Narzędzie to pełni funkcję transparentnego portalu dostępowego dla klienta oraz systemu składania żądań zmian. Ponadto można je łatwo zintegrować z dowolną aktualnie używaną platformą obsługi klienta.

Wyodrębniamy wykwalifikowane zespoły, które posiadają gruntowną znajomość odpowiednich technologii.

Świadczymy usługi w oparciu o najlepsze praktyki branżowe i środowisko metodologii pracy ITIL (specjaliści posiadają certyfikaty ITIL, ITSM i Six Sigma). Projekty są realizowane na podstawie metodologii PMI (specjaliści posiadają certyfikaty PMP, Prince lub

NASI PARTNERZY

W firmie Soitron nie tylko połączyliśmy siły z przedsiębiorstwami będącymi pionierami technologicznymi, takimi jak HP, Landesk oraz Microsoft, lecz również osiągnęliśmy najwyższy poziom akredytacji i zainwestowaliśmy w liczne specjalizacje. To pozwala nam zagwarantować klientom najwyższy profesjonalizm zarządzanych usług sieciowych. Nasza filozofia i sposób realizacji zadań pozwoliły nam zdobyć wiele nagród przyznawanych przez klientów lub partnerów oraz nagród branżowych.

UKFast logo

Micro Focus

ServiceNow

PoolParty strategic partner

cisco

Cisco Gold Certified Partner
Cisco Advanced Borderless Network Architecture Specialization
Cisco Advanced Collaboration Architecture Specialization
Cisco Advanced Content Security Specialization
Cisco Advanced Data Center Architecture Specialization
Cisco Advanced Routing & Switching
Cisco Advanced Security
Cisco Advanced Unified Communications
Cisco Advanced Wireless LAN
Cisco IP Next Generation Networks Architecture Specialization
Cisco Master UC Specialization
Cisco Cloud Infrastructure Partner
Cisco Registered Partner Cisco Learning Partner - Associate
Cisco Customer Satisfaction Excellence
Cisco PSPP Cisco Central Government
Cisco PSPP Education Cisco PSPP Healthcare
Cisco ATP - Cisco TelePresence Video Master
Cisco ATP - Identity Services Engine
Cisco ATP - Unified Contact Center Enterprise
Cisco ATP – Customer Voice Portal
Cisco ATP – Data Center Unified Computing
Cisco Cloud and Managed Services Partner Advanced
Cisco Ironport Gold Certified
Cisco Advanced Data Center Networking Infrastructure
Cisco Advanced Data Center Storage Networking

hp

HP Gold Specialist
HP Advanced Storage Specialist
HP Professional Computing Specialist
HP Professional Storage Specialist
HP Professional Networking Specialist
HP Personal Computing Specialist
HP Workstations Specialist
HP ServiceONE Specialist

microsoft

Microsoft Gold Data Center Competency Partner
Microsoft Gold Messaging Partner
Microsoft Authorized Education Reseller

ibm

IBM Advanced Business Partner

avaya

AVAYA Silver Partner

symantec

Symantec SMB Gold Partner

lenovo

Lenovo Premium Business Partner

vmware

VMware Solution Provider – Enterprise
VMware Enterprise Partner
VMware Infrastructure Virtualization
VMware Desktop Virtualization
VMware Business Continuity

nice

Nice Business Partner
Nice Service Partner

zoom

ZOOM Gold Partner

novell

Novell Silver Solution Provider

landesk

LANDesk Expert Solution Provider
LANDesk Silver Certified Partner

teleopti

Teleopti Certified Partner

gwava

Gwava Authorized Partner

sailpoint

SailPoint Solution Integrator

nuance

Nuance Premium Partner

intel-1

Intel Channel Partner

2Ring TAS Advanced Partner
2Ring NetFAX Advanced Partner
2Ring IPPS Advanced Partner
2Ring CC Gold Partner

safenet

SafeNet Silver Partner

netapp

Netup Silver Partner

verint

Verint Business Partner

safetica

Safetica Bronze Partner

invateech

Inveatech Bronze Partner

emc2

EMC Velocity Affiliate

procera

Procera Partner

citrix

Citrix-Bytemobile Partner

unblu

Unblu CSI Partner

STUDIUM PRZYPADKU – ATRIUM EUROPEAN MANAGEMENT NV (ATRIUM)

KLIENT

Atrium posiada sklepy spożywcze i centra handlowe o imponującej wartości 2,5 miliarda euro, zlokalizowane w 10 europejskich krajach. Firma wymaga najnowocześniejszego systemu IT umożliwiającego jej pracownikom wykonywanie codziennych obowiązków bez opóźnień i przestojów.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

Firma Soitron początkowo otrzymała zadanie realizacji małego projektu, mającego na celu optymalizację systemów w regionalnych biurach firmy, znajdujących się w całej Europie Środkowej. Po jego udanej realizacji, zakres kompetencji firmy Soitron poszerzył się o przejęcie odpowiedzialności za funkcjonowanie całej infrastruktury firmy Atrium – od centrum danych w Amsterdamie, przez wsparcie i utrzymanie całej sieci firmy, aż po jej rozbudowę.

REZULTAT

W ciągu lat zakres usług firmy Soitron rozrastał się wraz z działalnością firmy Atrium. Obecnie Soitron wciąż jest całkowicie odpowiedzialny za skomplikowany system IT – skalowalny i w pełni zsynchronizowany z rozwojem oraz przyszłymi aspiracjami przedsiębiorstwa.

NASI KLIENCI

WIĘCEJ OUTSOURCINGOWYCH USŁUG ZARZĄDZANYCH