OUTSOURCING PROCESÓW BIZNESOWYCH (BPO)

W ramach naszych usług zarządzanych oferujemy rozwiązania dotyczące optymalizacji procesów peryferyjnych (back-end’owych) jak i bardziej kluczowych (front-end’owych) przy jednoczesnym obniżeniu kosztów i efektywności działania.
MANAGED BPO SERVICES(PDF)

OUTSOURCING PROCESÓW BIZNESOWYCH (BPO)

Zarządzanie aktywami IT, zarządzanie łańcuchem zakupów/dostaw, zarządzanie procesem sprzedaży to tylko niektóre z obszarów które obejmują nasze rozwiązaniach outsourcingowe typu BPO.

Nasze usługi oferujemy według modelu „pay per action/ pay per use” co prowadzi do optymalizacji kosztów operacyjnych przy jednoczesnym zachowaniu kontroli nad jakością i wydajnością ze strony usługobiorcy.

Dzięki naszemu dziesięcioletniemu doświadczeniu w świadczeniu usług zarządzania działalnością IT i outsourcingu infrastruktury możemy zaoferować kompleksowe i dostosowane do potrzeb Twojej firmy rozwiązanie.

Działy IT odczuwają presję ciągłego doskonalenia usług, zwiększania produktywności i redukcji kosztów. Soitron, jako jedna z najlepszych w regionie firm świadczących usługi outsourcingu procesów, pomoże Ci zoptymalizować operacje dzięki dopasowaniu modelu świadczenia usług zgodnie z zasadą „strategic sourcing” czyli z uwzględnieniem kosztów i dostępności kadr według optymalnych lokalizacji, nastawieniem czynników efektywności w zależności od potrzeb i modelem cenowym „pay per action/ pay per use”, który jest w stanie dopasować strukturę kosztów do popytu wewnętrznego w firmie.

W jaki sposób świadczymy usługi

Prowadzimy zdalny monitoring za pomocą Support Central (SC) firmy Soitron – narzędzia opartego na wytycznych ITIL, obejmującego zarządzanie zgłoszeniami i bazami danych zarządzania konfiguracją. Narzędzie to pełni funkcję transparentnego portalu dostępowego dla klienta oraz systemu składania żądań zmian. Ponadto można je łatwo zintegrować z dowolną aktualnie używaną platformą obsługi klienta.

Wyodrębniamy wykwalifikowane zespoły, które posiadają gruntowną znajomość odpowiednich technologii

Świadczymy usługi w oparciu o najlepsze praktyki branżowe i środowisko metodologii pracy ITIL (specjaliści posiadają certyfikaty ITIL, ITSM i Six Sigma). Projekty są realizowane na podstawie metodologii PMI (specjaliści posiadają certyfikaty PMP, Prince lub IPMA).

NASI PARTNERZY

Naszymi partnerami są przedsiębiorstwa będące pionierami technologicznymi, w tym  Cisco, HP, Avaya, Checkpoint, czy  też  Ironport, co zapewnia pokrycie całego okresu eksploatacyjnego Twojej infrastruktury sieciowej.  Wśród naszych partnerów są:

PROJEKT DLA HP – DEPLOYMENT OPERATIONS CENTER

KLIENT

Zadaniem należącego do firmy HP Deployment Operations Center (DOC) jest świadczenie globalnym klientom wsparcia obejmującego cały okres eksploatacyjny produktu: procesy planowania wsparcia, wysyłkę, zarządzanie aktywami i utylizację. Aby świadczyć usługi wparcia o krytycznym znaczeniu, firma HP musi zarządzać centrum DOC w sposób precyzyjny oraz zgodny z najwyższymi standardami branżowymi.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

Ponieważ firma HP jest światowej klasy dostawcą sprzętu komputerowego, oprogramowania i usług IT, jej klienci wymagają najwyższej jakości obsługi posprzedażowej. Firma chce świadczyć swoim klientom usługi na najwyższym poziomie, jednocześnie biorąc pod uwagę koszty, opłacalność i zwrot z inwestycji.

REZULTAT

Soitron pomógł firmie HP w zarządzaniu, optymalizacji i rozwoju Deployment Operations Centre dla regionu EMEA poprzez innowacje, zarządzanie realizacją usług oraz inteligentne podejście do kwestii outsourcingu. W trakcie ponad dziesięcioletniej współpracy z firmą HP, Soitron przyczynił się do lepszego wykorzystania doświadczenia przedsiębiorstwa podczas wdrażania środków mających na celu znaczne obniżenie kosztów.

WIĘCEJ OUTSOURCINGOWYCH USŁUG ZARZĄDZANYCH

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI